miercuri, 30 decembrie 2009

Si femeile cer ajutor nu e asa ?

Fiecare din noi dorim sa copilarim cat mai mult. Sau poate doar aceia care au avut o copilarie ce nu vor sa o piarda curand.
Unii isi permit; pentru ca au cine sa ii "razgaie" fara a ramane plozi in adevaratul sens. Altii duc cu ei o copilarie esuata, care ii bantuie fantomatic, gatuindu-i.
E platcut sa te maturizezi incet, cu "roti ajutatoare". Astia sunt "rasfatatii sortii". Ei au in preajma un inger care este gata sa ii sprijine, cand, omenesc fiind, tind sa se dezechilibreze. Ingerul ii imbogateste sufleteste si mental si vegheaza ca o santinela.
Barbatii se maturizeaza mai incet, fiecare an conteaza, stii...e ca la bebelusi...azi nu sti sa vorbesti, si peste un an mergi.
Barbatul ideal exista ! El este barbatul care vrea,care incearca, care cere ajutor si care recunoaste.
Problema este cu femeia! Femeia Fustrata cu regrete, femeia desteapta, nemultumita de realitatea vietii ei, care poate mai mult, dar nu are resurse conjuncturale; Dar mai ale femeia care nu stie sa dea...feminitate, gingasie, intelegere, bunatate, aceste lucruri care o face sa "miroasa a femeie". Femeia care nu iarta, care nu plange, care este dura aproape ca un barbat trecut de prima tinerete, si-a pierdut in dorinta ei de fi altfel ,insasi esenta feminitatii. Asta nu inseamna maturitate, inseamna nemultumire.
Deghizat in "partenerul ideal" cate o data accepti fara sa te gandesti darul otravit numit iubire.
La 20 de ani poti face greseala asta (si nici nu e greu) dar rotile ajutatoare te salveaza ca prin minune, sa consideri viata doar un esec. O experienta de aceasta natura, te ajuta sa nu o mai repeti ca pe o greseala. Ci atunci cand vine sa o primesti altfel.
Ce mizerie de viata poate face o femeie sa loveasca cu tot ce ii vine la indemana? cuvinte, fapte,gesturi, ganduri, aprecieri grele, defeminizand-o poate definitiv?
Ii multumesc vietii ca la 20 de ani am inca sufletul fara resentimente si am puterea sa imi fie mila de o existenta feminina schimonosita care arunca flacari fara a lumina nimic in jur. Esti trista! nu te mai lupta cu demonii caci vei petrece viata in intunericul launtrului tau. Criza ta existentiala transpare din atitudine, cuvinte si tonul cu care te repezi la mine in speranta de a ma distruge din trecutul tau.
Nu iti port nici amintiri grele, nici sentimente neclare, rotile ajutatoare m-au facut sa vad un om care cere ajutor.
Nu mai fi geloasa pe razgaiala mea, pe tineretea mea neexperimentata care imi da un soi de inconstienta, pe" rotile mele ajutatoare" care imi da imagini clare.
E greu la 20 de ani sa citesti o femeie de 25. Deabea peste 5 ani ( o vesnicie)am sa stiu poate fara ajutor ca iubeam o...greseala. Mi-ar placea ca "maine" o greseala pe care acum cu inconstienta sunt gata sa mi-o asum, sa fie "greseala" viatii mele.
Mi-ar placea ca "maine" eu sa fiu " rotile tale ajutatoare". Vorbeste barbatul de 20 de ani din mine. Este varsta inconstientei pe care o regreti ca nu rezista toata viata.
Si inca ceva: sunt gandurile si sentimentele mele puse intr-o fraza aproape filozofica de nepretuitele mele "roti ajutatoare".
Lasa-ne sa te ajutam, chiar si TU ai nevoie de ele. Refuzul tau inseamna slabiciune, iar daca recunosti inseama putere. Sa recunosti cand ai nevoie de ajutor este chiar chintesenta puterii, iar drumul este spre existenta existentei fericite.
PS: Femeie!!! tine-ti bine ferecata masca ce cu multa durere ti-ai construit-o .Ea topindu-se ar putea sa dezvaluie o fiinta minunata pe care acum o respingi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu